سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

گله نائب رئیس اسبق هیات والیبال استان از والیبالیست‌های خراسانی 

  • کد خبر: ۱۷۱۸۳۳
  • ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
گله نائب رئیس اسبق هیات والیبال استان از والیبالیست‌های خراسانی 
قریب به ۷ ماه از استعفا نائب رئیس اسبق هیات والیبال خراسان رضوی می‌گذرد و  از والیبالیست‌های جوان خراسانی گله دارد.

مهری جانداری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص فعالیت خود در هیات والیبال خراسان رضوی، اظهار کرد: از ۲۰ سالگی در هیات والیبال استان بودم و ۴۵ سال در این هیات صادقانه، عاشقانه و رایگان کار کردم مدرس فدراسیون ومربی بین‌الملی بودم و ده سال تیم ملی والیبال نشسته ایران را هدایت کردم که مقام سوم نائب قهرمانی را کسب کردیم و اولین مربی بودم که سهمیه ورود به پارالمپیک برزیل را کسب کردم.

وی افزود: دورانی که بازی می‌کردم دو نائب قهرمانی کشور را داشتیم، اما بسیار سریع به مربی‌گری روی آوردم و شروع کار من با قهرمانی تیم راهنمایی کشور آغاز شد و بیشتر به مربی‌گری پرداختم.

نائب رئیس هیات والیبال خراسان رضوب ادامه داد: ۴۵ سال بدون هیچ انتظاری رایگان خدمت کردم، اما دیگر احساس کردم وقت خداحافظی است. انتظار داشتم حداقل بعد از خداحافظی و چندین سال کار و تلاش یک مرتبه حالی از من بپرسند و امروز افسوس می‌خورم که از فرزندان خودم گذشتم برای والیبال این استان، اما امروز با گذشت ۶ یا هفت ماه از استعفا من می‌گذرد و دریغ از یک تلفن! 

جانداری در خصوصی اخلاق حرفه‌ای بیان کرد: رمز موفقیت در کار صادقانه و عاشقانه کار کردن است. در ورزش اخلاق حرفه‌ای مهمتر از قهرمانی است چرا که تا اخلاق نباشد کسی ماندگار نیست و اخلاق خوب پشتوانه هر مربی است. 

وی افزود: برای هیات والیبال از زندگی خود گذشتم که خدمت کنم به نسل آینده و خوشبختانه به این هدف رسیدم چرا که شاگردان من امروز در عرصه والیبال موفق هستند، اما حتی یک جلسه خداحافظی برگزار نکردند در حالی که ۴۵ سال رایگان کار کردم. نیازی به مراسم و تجلیل ندارم، اما حداقل یک احوال پرسی کنند. رفتار امروز والیبالیست‌های استان ما نمایانگر این است که امروز اخلاق وجود ندارد. قدیم عشق بود، توپ و اخلاق و پول نبود، اما امروز همه چیز فدای پول شده است.

نائب رئیس اسبق هیات والیبال خراسان رضوی در نهایت تاکید کرد: برای نسل جوان و رضای خداوند کار کردم امروز ۴ تیم موفق دارم و وظیفه دارم آن‌چه که آموختم به دیگران بیاموزم و آرزوی من موفقیت برای جوانان این حوزه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->